Status:
Død
Pride Of The Nile (US) (Varmblods traver)
US-C 8705
-
Farge:
Mørkbr
-
Årgang:
1984
-
Kjønn:
Hingst
-
Eier:
Vidar Gjersrud, OSLO
-
Oppdretter:
U.S.A., c/o Det Norske Travselskap, OSLO
-
Starter:
165
-
1. plass:
11
-
2. plass:
13
-
3. plass:
19
-
Plassering:
66
-
Volte:
(8)16,2K
-
Auto:
(6)15,7aK
-
Premier:
kr 437 970
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1987 |
17 |
4 |
4 |
1 |
6 |
16,6a |
107800 |
107 800 |
1988 |
29 |
2 |
2 |
7 |
11 |
16,8 |
72300 |
72 300 |
1989 |
23 |
1 |
1 |
4 |
9 |
16,6a |
37800 |
37 800 |
1990 |
32 |
1 |
2 |
4 |
16 |
15,7a |
73800 |
73 800 |
1991 |
24 |
1 |
2 |
1 |
12 |
16,0a |
50300 |
50 300 |
1992 |
21 |
1 |
1 |
1 |
8 |
15,8a |
26500 |
26 500 |
1993 |
13 |
1 |
0 |
0 |
4 |
16,7a |
13200 |
13 200 |
1994 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
21,1a |
0 |
0 |
Starter 1987
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Tore H. Larsen (T) |
Momarken Travbane |
|
07 |
6/1600 |
6 |
6 |
|
21,4 |
4 |
|
|
0082 |
4000 |
4 000 |
|
|
Ulf Thoresen |
Bjerke Travbane |
|
06 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
20,0a |
2 |
|
|
0100 |
5000 |
5 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
08 |
1/1609 |
1 |
1 |
|
17,7a |
5 |
|
|
0127 |
1200 |
1 200 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Momarken Travbane |
|
06 |
3/1600 |
3 |
3 |
|
20,4 |
3 |
|
|
0043 |
3500 |
3 500 |
|
|
Per Oleg Midtfjeld (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
3/1609 |
3 |
3 |
|
18,9a |
0 |
|
|
0096 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
21,8 |
4 |
|
|
0052 |
1600 |
1 600 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
SVERIGE |
|
09 |
11/1640 |
11 |
20 |
|
16,8a |
0 |
|
|
0271 |
0 |
0 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
4/1609 |
4 |
4 |
|
17,1a |
1 |
|
|
0068 |
20000 |
20 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Drammen Travbane |
|
06 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
18,2a |
1 |
|
|
0065 |
6000 |
6 000 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
08 |
2/1700 |
2 |
2 |
|
18,0a |
2 |
|
|
0038 |
10000 |
10 000 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Drammen Travbane |
|
08 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
20,0 |
2 |
|
|
0018 |
7000 |
7 000 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
11/2120 |
11 |
11 |
|
17,2 |
6 |
|
|
0247 |
5000 |
5 000 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
12/2120 |
12 |
12 |
|
18,2 |
4 |
|
|
0031 |
5000 |
5 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
01 |
6/2120 |
6 |
6 |
|
18,6 |
1 |
|
|
0022 |
10000 |
10 000 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Bergen Travpark |
|
07 |
6/2100 |
6 |
6 |
|
18,5 |
1 |
|
|
0028 |
16000 |
16 000 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Drammen Travbane |
|
01 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
19,1 |
2 |
|
|
0017 |
3500 |
3 500 |
|
|
Gunnar Eggen (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
11/1609 |
11 |
11 |
|
16,6a |
4 |
|
|
0142 |
10000 |
10 000 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Mor |
Morfar |
A Touch Of Pride |
1989 |
Sertifisert |
V |
|
74 |
1 |
9 |
10 |
27 |
158628 |
17,2 |
15,1a |
F.16 (DK) |
H.C.S. |
Betty Pride |
1989 |
Sertifisert |
HP |
|
10 |
0 |
0 |
0 |
5 |
4400 |
23,1 |
|
Love Lady |
Isorsk |
Bonfire Of Vanity |
1989 |
Sertifisert |
HP |
|
12 |
0 |
1 |
0 |
5 |
12422 |
19,5 |
18,2a |
Marion Sweep |
Clean Sweep |
Brett Keeshaan |
1989 |
Sertifisert |
V |
|
11 |
0 |
1 |
0 |
6 |
8850 |
21,1 |
|
Flicka Scott |
Scott Protector |
Flicka Pride |
1989 |
Sertifisert |
HP |
|
19 |
0 |
0 |
2 |
4 |
7750 |
20,1 |
|
Pearl Bingen |
Freeman |
Jankis Pride |
1989 |
Sertifisert |
V |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Janki R. (DK) |
Speedy Yankee |
Windys Pride |
1989 |
Sertifisert |
V |
|
40 |
2 |
6 |
5 |
12 |
68217 |
17,7 |
16,3a |
Windy W. (S) |
Tempo Egå |
Merry Go Round |
1990 |
Sertifisert |
HP |
|
5 |
0 |
1 |
0 |
2 |
7585 |
21,3 |
|
Windy W. (S) |
Tempo Egå |
Seven Pride |
1990 |
Sertifisert |
KH |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Seven Lady |
Clean Sweep |
Udøpt |
1990 |
Usertifisert |
H |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
Mirella Pine |
Proud Prince |
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |